ازراک به‌زودی از مانیتورهای ۲۷ اینچی گیمینگ خود با نرخ‌ نوسازی خیره‌کننده‌ی ۴۰۰ و ۵۲۰ هرتز رونمایی خواهد کرد.

گفته می‌شود شرکت ASRock می‌خواهد دو مانیتور گیمینگ حرفه‌ای با نمایشگر OLED را در رویداد CES 2024 به نمایش بگذارد. این محصولات شامل مانیتور ۲۷ اینچی PG027QFS2A و مانیتور ۳۴ اینچی منحنی PG034QRT2A می‌شوند و وارد فهرست بهترین مانیتور گیمینگ خواهند شد.

طبق ادعای ویدئوکاردز، مانیتورهای جدید ازراک دارای وضوح مناسب و نرخ نوسازی بالا هستند. فعلاً اشاره‌ی بیشتری به مشخصات فنی و قیمت مانیتور نشده است، به‌جز اینکه از فناوری نرخ نوسازی متغیر و AMD FreeSync Premium استفاده می‌کنند و گواهی رنگ مشکی DisplayHDR True Black را در اختیار دارند.

مهم‌ترین بخش از بیانیه‌ی مطبوعاتی ازراک، به دو مانیتور ۲۷ اینچی با سرعت نوسازی بالا مربوط می‌شود که خود سازنده، آن‌ها را «پادشاه سرعت» نامیده است. مانیتور ۴۰۰ هرتز موسوم‌ به PG27QFW2A وضوح QHD دارد، در حالی که مانیتور ۵۲۰ هرتز PG27FFX2A احتمالاً مجهز به پنل 1080p خواهد بود.

تولیدکننده‌ی تایوانی اعلام کرده که مانیتورهای Phantom Gaming موجود را به نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز ارتقاء می‌دهد و به‌زودی با معرفی مانیتور ۳۲ اینچی PG32QRT2A با وضوح QHD و انحنای ۱٬۰۰۰ رادیان و مانیتور ۲۷ اینچی PG27QFT2A با پنل IPS و نرخ نوسازی ۱۸۰ هرتز، سبد محصولاتش را گسترش خواهد داد.