پرسش های متداول

پرسش های متداول

چرا از فروشگاه اکسین سیستم خرید کنم؟

فروشگاه اکسین سیستم به دلیل داشتن تنوع محصولات و برندهای با کیفیت و همچنین قیمت های مناسب یکی از فروشگاه های مناسب برای خریدهای شما می باشد.

چگونه می توانم به اکسین سیستم اعتماد کنم؟

 سایت اکسین سیستم دارای نماد اعتماد الکترونیکی میباشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا محصولات اکسین سیستم دارای گارانتی و سلامت فیزیکی هستند؟

محصولات اکسین سیستم تماما دارای سلامت فیزیکی می باشند و همچنین اکثر محصولات دارای گارانتی می باشند ، عده ایی از محصولاتی که دارای فاقد گارانتی می باشند دارای مهلت 7 روزه تست  یا 7 روز ضمانت فروشگاه اکسین سیستم می باشند

می توانم به اصل بودن محصول اعتماد کنم؟

فروشگاه اکسین سیستم تماما محصولات اصل را به مشتریان خود ارائه می کند چنانچه محصولی اصل نباشد هنگام خرید شما را از این موضوع مطلع می سازیم.

چگونه می توانم در سایت شما ثبت سفارش کنم؟

برای ثبت سفارش(خرید محصول)، ابتدا باید محصول موردنظر را به سبد خرید خود اضافه کنید سپس از طریق سبد خرید خود اقدام به پرداخت وجه محصول نمایید.

آیا می توانم بصورت تلفنی یا حضوری ثبت سفارش انجام دهم؟

بله، در راستای رضایت و راحتی شما، می توانید از طریق تماس با شماره مندرج در صفحه(تماس با ما ) سفارش خود را به واحد فروش ارائه کنید و همچنین فروشگاه اکسین سیستم بصورت حضوری هر روز هفته از ساعت 16 الی 22 در خدمت شما می باشد.

سفارش من چند روزه پردازش و ارسال می شود؟

سفارش شما در اسرع وقت در همان روز ثبت سفارس  پردازش  ، بسته بندی و ارسال خواهد شد.توجه فرمایید روزهای پنجشنبه ارسال برای شهرها و استانهای دیگر نداریم و سفارشات روزهای پنجشنبه بعد از پردازش و بسته بندی در روز شنبه ارسال خواهند شد.

چگونه می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟

برای پیگیری سفارش محصولات می توانید از طریق (پیشخوان) خود ببنید که محصولات شما در چه مرحله ایی از پردازش قراردارد.

سفارشات از چه طریقی ارسال خواهند شد؟

سفارشات شهر اهواز در همان روز سفارش از طریق پیک ارسال می شود و سفارشات شهرهای دیگر از طریق تیپاکس و پست پیشتاز ارسال خواهند شد. همچنین سفارشات عمده از طریق باربری ارسال خواهند شد.

سفارش های من در چه روزهای ارسال می شود؟

برای شهر اهواز از شنبه الی پنج شنبه و برای سایر شهرها از روز شنبه الی چهار شنبه  سفارشات ارسال خواهند شد.

کد رهگیری مرسوله به چه صورت بدست من خواهد رسید؟

برای مرسوله هایی که از طریق تیپاکس ارسال می شوند کد رهگیری به محض تحویل کالا به دفتر تیپاکس برای شما ارسال می شود و مرسوله های که از طریق پست پیشتاز ارسال می شود ظرف مدت 3 الی 4 ساعت بعد از تحویل به دفاتر پستی از طریق سامانه پیامکی برای شما ارسال خواهد شد. 

آیا می توانم از کارشناسان قبل از خرید مشاوره بگیرم؟

بله_شما می توانید با شماره گیری تلفن های مندرج در (صفحه تماس با ما) با کارشناسان ما برای مشاوره درباره محصولات برای خریدی بهتر و مطمئن تر تماس حاصل فرمایید.

آیا می توانم خرید خود را مرجوع کنم؟

برای جواب دقیق تر به صفحه سیاست مرجوعی و عودت فروشگاه مراجعه نمایید.

از چه طریقی می توانم از محصولات و موجودی جدید و تخفیفات فروشگاه باخبر شوم؟

شما می توانید از طریق عضویت در کانال و صفحات مجازی فروشگاه از محصولات و تخفیفات جدید باخبر شوید. برای عضویت در کانال فروشگاه می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه بفرمایید. 

فروشگاه اکسین سیستم دارای چند شعبه می باشد؟

فروشگاه اکسین سیستم دارای 2 شعبه در استانهای خوزستان و اصفهان می باشد.

توجه

برای خرید محصولاتی که تنها در شعبه2 (شعبه اصفهان) موجود هستند یا بصورت حضوری یا بصورت تلفنی ثبت سفارش بفرمایید.