سیاست مرجوعی و عودت فروشگاه اکسین سیستم

آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتها و اهداف اصلی فروشگاه اکسین سیستم بوده و فروشگاه اکسین سیستم با نهایت تلاش خود می کوشد تا هر سفارشی را در شرایط بسیار مطلوب، مطمئن، مورد تایید و انتظار مشتری ارسال کند. با این وجود ممکن است مشتری بنا به دلایل متعددی محصول خریداری شده را مرجوع یا تعویض نماید که در این صورت مفاد زیر به عنوان شرایط قانونی حاکم بر خرید اینترنتی، معتبر و مورد توافق طرفین خواهد بود.

1_مشتری می تواند ظرف مدت هفت(7) روز کاری اقدام به انصراف خود از خرید نماید مشروط به اینکه

1_1:کالای خریداری شده به هیچ وجه بازنشده و کاملا پلمپ باشد.
1_2:جعبه کالا خریداری شده دچار پارگی،بریدگی،ضرب خوردگی،لکه دار نشده باشد.
1_3:هزینه باز پس فرستادن کالا بر عهده خریدار می‌باشد.
1_4:بازگشت وجه مشتری منوط به تحویل کالا از سوی مشتری یا مامور پست به فروشگاه می باشد و سپس طی 24 ساعت وجه به حساب خریدار بازگردانده می شود.
1_5: پیرو بند 3 هزینه بازپس فرستادن کالا درچنین شرایطی برعهده خریدار می باشد درصورت عدم پرداخت هزینه ارسال ، این مبلغ از حساب خریدار کسر خواهد شد.
1_6:هزینه مالیات جنس خریداری شده درصورت انصراف خریدار از حساب خریدار کسر خواهد شد.
1_7: درصورتی که خریدار در سفارش خود دچار اشتباه شده باشد، وجه خریدار ظرف مدت 48 ساعت با احتساب کسر مالیات به خریدار پرداخت خواهد شد.

2_چنانچه کالای خریداری شده پس از باز شدن کالا از بسته بندی دارای عیوب  و نقص فنی باشد به طوری که اگر کالای خریداری شده دارای یکی از شرایط ذیل باشد:

2_1:کالاهایی که دارای گارانتی می باشند و از مدت اعتبار گارانتی آن ها باقی مانده است خریدار موظف است با شرکت گارانتی کننده جنس تماس حاصل نماید.
2_2:کالایی که بر روی آنها  ضمانت اکسین سیستم قید شده باشد درصورت نقص فنی یا هرگونه عیب، مشتری موظف ظرف مدت 24 ساعت از تاریخ تحویل کالا از سوی مامور پستی با فروشگاه تماس حاصل کرده و کالا را برای فروشگاه ارسال نماید تا کارشناسان فنی فروشگاه علت را بررسی نمایند و نتیجه ظرف مدت 24 الی 48 ساعت پس از بررسی از طریق تماس با خریدار به اطلاع ایشان خواهد رسید.
*درصورتی که محصول فروخته شده دارای نقص فنی نباشد و خریدار به اشتباه متوجه نقص شده باشد کلیه هزینه های عودت و ارسال برعهده ایشان می باشد.
*درصورتی که محصول فروخته شده داری نقص فنی باشد و  از آن محصول در فروشگاه موجود باشد ، محصول جدید برای خریدار ارسال خواهد و هزینه ارسال دوم برعهده فروشگاه می باشد.
*دررصورتی که محصول فروخته شده دارای نقص فنی باشد و از آن محصول در فروشگاه موجود نباشد درصوتی که خریدار محصول دیگری را مدنظر قرار نداده باشد، وجه خریدار پس از دریافت کالا از سوی فروشگاه طی 24 ساعت به ایشان پرداخت خواهد شد و هزینه ارسال برعهده فروشگاه می باشد.
2_3:کالاهایی  که فاقد هرگونه گارانتی و ضمانت باشند، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال عیوب فنی ندارد. لذا قبل از خرید محصول فروشگاه اکسین سیستم خود را کاملا ملزم و متعهد می داند که خریدار را کاملا از اطلاعات محصوصل آگاه می کند تا خریدی مطمئن و رضایت بخش را برای خریدار به ارمغان بیاورد.

3_کلیه کالاها و دستگاههایی که نیاز به تست داشته(کالاهایی که عبارت ” 7 روز مهلت تست” در صفحه کالا، به هنگام خرید از سایت درج شده باشد.)

تا هفت روز از تاریخ تحویل دارای فرصت تست می باشند و هرگونه نقص فنی در دستگاهها شامل سرویس تعویض می‌باشد،  و ایراد مطروحه توسط مشتری، از طریق کارشناسان خدمات پس از  فروش اکسین سیستم کنترل و بررسی و در صورت تایید وجود نقص فنی، به انتخاب مشتری یا کالای مشابه مجددا ارسال و یا وجه پرداختی مسترد خواهد شد..

4-چنانچه کالای خریداری شده توسط مشتری به دلیل عدم موجودی کالا قابل تحویل نباشد،

فروشگاه مکلف است وجه دریافتی را ظرف مدت 48 ساعت کاری به خریدار عودت نمایدعودت وجه منوط به اعلام شماره حساب یا شماره شبا از سمت خریدار بعد از تماس از سمت مجموعه اکسین سیستم می باشد.