پشتیبانی 8 الی 22

09300274872

globe
ارسال سراسر کشور

در سریع ترین زمان ممکن!

6 محصول
مرتب‌سازی:

تی پی لینک

تی پی لینک

برند تی پی لینک (TP-Link) که در زمینه تجهیزات اکتیو شبکه فعالیت می کند یک برند چینی می باشد و جزء بزرگترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات شبکه به شمار می رود. دفتر مرکزی این برند در شنزن چین واقع شده است.

برند تی پی لینک (TP-Link) برای شرکت‌های کوچک و خانگی (SOHO) و همچنین شرکت های کوچک و متوسط تجاری (SMB) خدمات و تجهیزات شبکه لازم را فراهم می‌آورد.

این شرکت از بزرگترین تولیدکننده‌های انواع وای فای و وایرلس در جهان به شمار می‌رود.

هم اکنون ابرند تی پی لینک (TP-Link) صادرکننده تجهیزات شبکه و وایرلس خود به بیش از ۱۲۰ کشور جهان است. در سال ۲۰۱۶ درآمد تی پی لینک بالغ بر ۲.۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است. طبق گزارش وبسایت IDC، کمپانی تی پی لینک ۴۲.۹ درصد از بازار تجهیزات وایرلس WLAN را در اختیار دارد. تعداد کارمندان مشغول به کار در این شرکت حدود ۲۲۰۰۰ نفر می باشد.

تاریخچه برند تی پی لینک (TP-Link)

سال ۱۹۹۶: برند تی پی لینک توسط دو برادر چینی به نام های ژائو جیانجون (Zhao Jianjun) و ژائو جیازینگ(Zhao Jiaxing) که کارت شبکه خود را تولید و عرضه می کردند تآسیس شد.

نام این برند مخفف عبارت Twisted Pair می‌باشد که به معنای زوج به هم تابیده است . زوج به هم تابیده نوعی کابل است که برای انتقال سیگنال های الکترومغناطیسی توسعه داده شده اند (مانند کابل شبکه).

سال ۲۰۰۵: آغاز فعالیت های بین المللی (در حال حاضر تجهیزات شبکه این شرکت به تمام نقاط دنیا صادر می شود)

سال ۲۰۰۸: پس از جابه جایی دفتر مرکزی تی پی لینک به مکانی با مساحت ۱۰۰،۰۰۰ متر مربع در شهر شنزن، این برند فعالیت رسمی خود را در آمریکا آغاز نمود.